Case Study

MySuperStyle – wyjątkowa gra dla dziewczyn

Naszym Klientem są przedstawiciele firmy, która doskonale działa w branży rozrywkowej, a w szczególności w grach przeglądarkowych. Osoby, z którymi współpracowaliśmy znają specyfikę gier dla dziewczyn na wylot, dokładnie rozumieją ich potrzeby i potrafią przełożyć tę wiedzę na model biznesowy.

Bazując na aktualnej ofercie konkurencji, klient chciał stworzyć grę, która będzie się wyróżniać na ich tle. Klient skupił się na dopracowanym wyglądzie strony i awatarów, a także na szybkości działania samej gry..

Projekt MySuperStyle dotyczył zbudowania gry przeglądarkowej dla wszystkich miłośniczek mody. Aplikacja polega na budowaniu awatara i zarządzaniu jego karierą.

Po wejściu na stronę www.mysuperstyle.pl mamy możliwość zaprojektowania własnego awatara bez rejestracji. W ten sposób możemy już uzyskać przedsmak tego, co czeka nas w dalszej części aplikacji.

Wyzwania

Niezwykle ważne było zoptymalizowanie strony tak, aby ładowała się szybko pomimo dużej ilości obrazów bez konieczności zwiększania zasobów serwera. Społeczność gry rozwijała się w szybkim tempie, a ich wzrost był wysoki.

Użytkownicy wykonujący wiele czynności na stronie jednocześnie generowali tysiące żądań na minutę. Dzięki optymalizacji aplikacji, poprawiliśmy wydajność całego serwisu o prawie 25%.

Wnioski

Zespół GMI wykorzystał w procesie produkcji wiele technologii, aby stworzyć stabilną i wydajną grę przeglądarkową. Wykorzystane technologie: Symfony2 oraz AngularJS pozwoliły na szybkie i funkcjonalne prototypowanie, a następnie sprawne rozwijanie kolejnych funkcji do reszty serwisu. Przemyślana architektura pozwala na łatwą rozbudowę gry i wzbogacanie jej o dodatkowe moduły.

Od momentu uruchomienia usługi (koniec listopada 2013) zarejestrowało się ponad 5000 użytkowników, z czego 1/5 to aktywni użytkownicy (ambasadorzy marki, wspierający model biznesowy gry). GMI kontynuuje rozwój gry i jest podekscytowane widząc, jak wielu kolejnych użytkowników jest dodawanych każdego miesiąca.

Podoba ci się ten artykuł? Podziel się nim ze swoimi przyjaciółmi:
Autor:

Mikołaj Lehman

Napisz do mnie: m.lehman@gmihub.com

Więcej case studies